Praca z klientem on-line
Zarówno my, jak i nasi klienci, jesteśmy już od kilku miesięcy w szczególnej sytuacji, w której trudny lub nawet niemożliwy jest bezpośredni kontakt.
JTo, co było do tej pory jednym z głównych elementów źródeł budowania relacji w coachingu, nagle stało się niedostępne. Pojawia się wiele dylematów: na czym się oprzeć? Jak pracować pomimo braku kontaktu fizycznego? Jaki jest sens coachingu on-line?
Brak kontaktu fizycznego doskwiera jeszcze bardziej w kontekście sytuacji, w której wydaje się, że jest on szczególnie potrzebny – gdy przeżywamy wiele trudnych emocji, potrzebujemy wsparcia, oparcia… Myślę: „my”, ponieważ zarówno my, coachowie, jak i klienci, jesteśmy zanurzeni w tym samym. Wydaje się więc ważne, by zastanowić się: jak wspierać? Jak towarzyszyć w zmianie, która staje się często czymś zupełnie innym, niż jeszcze kilka miesiący temu, i gdy toczy się w zupełnie innym świecie? Jak jednocześnie dbać o siebie?
Program
- Setting - ramy kontaktu oraz kontraktu
- Jak pomóc kontaktowi na odległość?
- Kreatywność i elastyczność mimo gadającego ekranu
- Ryzyka obecnej sytuacji w pracy on-line
- Jak wspierać w dobie koronawirusa?
- Ryzyka w relacji wsparcia
- Coachingowe BHP
- Jak to zrobić technicznie?
Dla kogo przeznaczony jest ten warsztat?
- Warsztaty skierowane są do coachów/terapeutów, którzy pracują lub chcą pracować on-line
Korzyści dla uczestników
- Dowiesz się, o jakie rzeczy warto zadbać w ramach kontraktowania pracy on-line
- Poznasz sposoby, jak możesz pogłębiać kontakt i relację pomimo braku kontaktu fizycznego
- Poszerzysz perspektywę na to, jakie praca on-line niesie ze sobą ryzyka, ale też jakie może nieść nowe możliwości
- Dowiesz się, po jakich sygnałach rozpoznać, że klient przeżywa kryzys, i co z tym wówczas zrobić
- Dowiesz się, czym jest poczucie koherencji oraz zjawisko rezyliencji i jak te koncepcje można wykorzystać w coachingu
- Pogłębisz rozumienie różnych emocji, które mogą towarzyszyć klientom w obecnej sytuacji i jak wspierać klienta przeżywającego te emocje w ramach kontaktu on-line
- Poszerzysz perspektywę na dodatkowe konteksty procesów zmiany
- Będziesz mieć okazję przyjrzeć się swoim tendencjom w budowaniu relacji wsparciowej i poznasz ryzyka, które mogą się w niej pojawić
- Zaczerpniesz ze sposobów dbania o siebie
- Dowiesz się, jak najlepiej zorganizować pracę on-line pod względem technicznym
Informacje
Termin: 28 listopada 2020
Godziny: 10:00-14:00
Przestrzeń: platforma Zoom - Uczestnicy otrzymają linka przed zajęciami.
Inwestycja: 190,00 zł brutto
Wpłaty należy dokonać na konto Alior Bank: 98 2490 0005 0000 4500 5597 0136
z tytułem "Praca online".