Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego - Jak pracować z klientami online

Praca z klientem on-line

Zarówno my, jak i nasi klienci, jesteśmy już od kilku miesięcy w szczególnej sytuacji, w której trudny lub nawet niemożliwy jest bezpośredni kontakt.

JTo, co było do tej pory jednym z głównych elementów źródeł budowania relacji w coachingu, nagle stało się niedostępne. Pojawia się wiele dylematów: na czym się oprzeć? Jak pracować pomimo braku kontaktu fizycznego? Jaki jest sens coachingu on-line?

Brak kontaktu fizycznego doskwiera jeszcze bardziej w kontekście sytuacji, w której wydaje się, że jest on szczególnie potrzebny – gdy przeżywamy wiele trudnych emocji, potrzebujemy wsparcia, oparcia… Myślę: „my”, ponieważ zarówno my, coachowie, jak i klienci, jesteśmy zanurzeni w tym samym. Wydaje się więc ważne, by zastanowić się: jak wspierać? Jak towarzyszyć w zmianie, która staje się często czymś zupełnie innym, niż jeszcze kilka miesiący temu, i gdy toczy się w zupełnie innym świecie? Jak jednocześnie dbać o siebie?

Program

  • Setting - ramy kontaktu oraz kontraktu
  • Jak pomóc kontaktowi na odległość?
  • Kreatywność i elastyczność mimo gadającego ekranu
  • Ryzyka obecnej sytuacji w pracy on-line
  • Jak wspierać w dobie koronawirusa?
  • Ryzyka w relacji wsparcia
  • Coachingowe BHP
  • Jak to zrobić technicznie?

Dla kogo przeznaczony jest ten warsztat?

  • Warsztaty skierowane są do coachów/terapeutów, którzy pracują lub chcą pracować on-line

Korzyści dla uczestników

  • Dowiesz się, o jakie rzeczy warto zadbać w ramach kontraktowania pracy on-line
  • Poznasz sposoby, jak możesz pogłębiać kontakt i relację pomimo braku kontaktu fizycznego
  • Poszerzysz perspektywę na to, jakie praca on-line niesie ze sobą ryzyka, ale też jakie może nieść nowe możliwości
  • Dowiesz się, po jakich sygnałach rozpoznać, że klient przeżywa kryzys, i co z tym wówczas zrobić
  • Dowiesz się, czym jest poczucie koherencji oraz zjawisko rezyliencji i jak te koncepcje można wykorzystać w coachingu
  • Pogłębisz rozumienie różnych emocji, które mogą towarzyszyć klientom w obecnej sytuacji i jak wspierać klienta przeżywającego te emocje w ramach kontaktu on-line
  • Poszerzysz perspektywę na dodatkowe konteksty procesów zmiany
  • Będziesz mieć okazję przyjrzeć się swoim tendencjom w budowaniu relacji wsparciowej i poznasz ryzyka, które mogą się w niej pojawić
  • Zaczerpniesz ze sposobów dbania o siebie
  • Dowiesz się, jak najlepiej zorganizować pracę on-line pod względem technicznym

Informacje

Trener prowadząca: Marta Smolińska
Termin: 28 listopada 2020
Godziny: 10:00-14:00
Przestrzeń: platforma Zoom - Uczestnicy otrzymają linka przed zajęciami.
Inwestycja: 190,00 zł brutto
Wpłaty należy dokonać na konto Alior Bank: 98 2490 0005 0000 4500 5597 0136
z tytułem "Praca online".
Formularz zapisu

Dane do faktury

Poleć szkolenie znajomemu

Jeśli chcesz, możesz podać adres e-mail znajomej/znajomego, którzy mogliby być tym warsztatem zainteresowani. Wyślemy im wiadomość z Twoim poleceniem :)

Brak danych do wystawienia faktury (NIP), skutkuje wystawieniem paragonu bez możliwości otrzymania faktury (w związku ze zmianą przepisów od dnia 1 stycznia 2020 r.).

Przyjęcie przez Grupę Active Change danych z niniejszego formularza stanowi zawarcie umowy na czas określony tj. do czasu wykonania wzajemnych świadczeń. Zgłoszenie udziału w szkoleniu/warsztatach jest ważne wraz z wpłatą kwoty za szkolenie. Bezkosztowego anulowania zgłoszenia można dokonać wyłącznie do 7 dni przed datą szkolenia pisemnie lub telefonicznie.

P.S. Zapis na szkolenie nie jest równoznaczny z przesyłaniem informacji handlowych niezwiązanych bezpośrednio z realizacją niniejszej usługi. Jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat organizowanych wydarzeń, promocji, dodatkowych materiałów i innych bonusów, zapisz się do newslettera.