STRESOODPORNI
czyli Jak rozwijać odporność i elastyczność psychologiczną, inteligencję emocjonalną oraz umiejętność radzenia sobie z presją, napięciem i stresem.

Czym jest stres? To zjawisko, którego często doświadczamy w pracy, może być związany z natłokiem obowiązków, dużym zakresem odpowiedzialności, napięciami czy konfliktami w relacjach. Czasem przyjmuje postać niewielkiego, ale stałego napięcie, którego nie jesteśmy do końca świadomi, a jego niekorzystne efekty mogą dać znać o sobie dopiero po latach.

Czym jest uważność? To umiejętność bycia obecnym z tym wszystkim, czego doświadczamy: emocjami, myślami, sygnałami z ciała i naszego otoczenia, oraz wszystkim, co się nam przytrafia. Taka umiejętność pozwala nam obiektywnie oceniać sytuację i reagować w adekwatny do niej sposób. Poprzez rozwijanie uważności uczymy się rozwijać otwartość na sytuacje, w których się znajdujemy. Doświadczenia przestają nas przytłaczać, zauważamy że mamy większy dystans do życiowych wzlotów i upadków. W trakcie tych warsztatów poznasz i przećwiczysz metody pozwalające na redukcję i trzymanie stresu w ryzach. Nauczysz się bardziej świadomego i spokojnego funkcjonowania w dzisiejszym szybkim, złożonym i pełnym zmian świecie.

Korzyści dla uczestników:
  • Wzmocnisz swoją uważność i koncentrację
  • Poznasz i nauczysz się stosować praktyki prowadzące do rozwijania uważności
  • Poznasz konstruktywne sposoby obniżania napięcia i stresu
  • Nauczysz się korzystać z emocji (także tych tzw. negatywnych) jako źródła informacji i energii
  • Zdobędziesz nową wiedzę na temat takich zjawisk jak stres, elastyczność psychologiczna, inteligencja emocjonalna.
Program
    Moduł 1
  • Czym jest stres?
  • Krzywa stresu.
  • Czym jest uważność?
  • Dlaczego uważność pomaga na stres?
  • Ćwiczenie uważności siebie.

  • Moduł 2
  • Doświadczenie pierwotne i wtórne.
  • Jaka jest rola myśli w stresie?
  • Co to są konstruktywne i niekonstruktywne myśli?
  • Trening uważności oddechu.

  • Moduł 3
  • Jaka jest rola emocji w stresie?
  • 6 podstawowych emocji.
  • Jak oswoić emocje i wykorzystać ich potencjał?
  • Zintegrowany trening uważności.

Czas trwania pojedynczego modułu: 120 minut.

Informacje
Przestrzeń: Spotkania odbywać się będą on-line na platformie ZOOM. Link do spotkanie zostanie przesłany uczestnikom przed zajęciami.
Prowadzący: Patryk Lange - trener mindfulness, certyfikowany coach z akredytacją IC/ICF PCC, mentor i superwizor.
Terminy: 2, 9 , 16 marca 2021r.
Godziny: 18:00-20:00
Koszt: 320 zł brutto za wszystkie spotkania
Wpłaty należy dokonać na konto Alior Bank:
98 2490 0005 0000 4500 5597 0136
z tytułem "stresoodporni".

Formularz zapisu

Dane do faktury

Poleć szkolenie znajomemu

Jeśli chcesz, możesz podać adres e-mail znajomej/znajomego, którzy mogliby być tym warsztatem zainteresowani. Wyślemy im wiadomość z Twoim poleceniem :)

Brak danych do wystawienia faktury (NIP), skutkuje wystawieniem paragonu bez możliwości otrzymania faktury (w związku ze zmianą przepisów od dnia 1 stycznia 2020 r.).

Przyjęcie przez Grupę Active Change danych z niniejszego formularza stanowi zawarcie umowy na czas określony tj. do czasu wykonania wzajemnych świadczeń. Zgłoszenie udziału w szkoleniu/warsztatach jest ważne wraz z wpłatą kwoty za szkolenie. Bezkosztowego anulowania zgłoszenia można dokonać wyłącznie do 7 dni przed datą szkolenia pisemnie lub telefonicznie.

P.S. Zapis na szkolenie nie jest równoznaczny z przesyłaniem informacji handlowych niezwiązanych bezpośrednio z realizacją niniejszej usługi. Jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje na temat organizowanych wydarzeń, promocji, dodatkowych materiałów i innych bonusów, zapisz się do newslettera.